|
|
| 2010-01-17 |
分類: 未分類 |
♥17/1
凌晨`2點幾;
打電話比阿誠`阿詩;
佢哋同埋個fd阿勇過嚟;
我落車站搵佢哋*_*
之後又上番樓;
同阿誠`阿詩搵阿麟;
搵完落去-.-
我帶阿詩周圍走;
唉-3-今晚好撚煩;
都唔知做乜撚嘢*0*
佢哋走咗我就番屋企;
跟住訓教-.-
晏晝起身整嘢落咗長發;
3;40`去搵阿誠阿詩;
h3a咗陣`煲陣煙;
吹完水;
6;30`搭車留屋企;)
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2010-01-17 11:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cwki03 於 2010-01-19 08:05 PM 發表:
cm 回回
|
網主回覆
thx your com23nt;!3!` Posted at 2010-01-23 02:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt*a0a;` Posted at 2010-01-23 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt`!* Posted at 2010-01-23 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt*!` Posted at 2010-01-23 02:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt`-* Posted at 2010-01-23 02:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
v3v`thx your com23nt; Posted at 2010-01-23 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt.33. Posted at 2010-01-23 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt;) Posted at 2010-01-23 02:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt=) Posted at 2010-01-23 02:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-01-23 02:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|