candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
iamming;-) (ywy221314)
♥阿嘉`
C.yeewan (kAibAbI520)
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
小鴨_♥`  (love_l0p0)
♥醉仔`
♥KK. (Maggie_ngok)
♥;娃2
♥♥♥♥♥ (chriskit999)
♥莫琪`
♥阿楓`
屁屁:D (smilebebe)
♥菊燕`
♥阿靜`
♥;小棋
♥8號`
♥阿斯`
♥jimmy`
♥阿娜`
♥潘潘`
每月文章

2007-11-25 分類: 未分類

t0:鄒..

對唔住..

我知你而家嬲緊我..

我唔應該呃你..

但係我知錯..

而家淨係希望你可以原諒我"

你唔理我..

我覺得好痛苦..

我知我就算講幾多次對唔住"

都係冇用..

但係我應該向你道歉..

s0r*

             米*留字..

 

晏些少可能同呀媽出去荃灣..

個心仲係唔舒服..

好掛住你..

T^T  我係知錯..

唉*3..

好想介呀又..

如果我一早冇呃你咪冇嘢囉..

最衰都係自己..

今次都冇辦法原諒自己..

掛念你..

我而家都好憎自己..

咩都諗唔到..

唯一諗到既就係想你原諒我..

我唔會再有下次..

你唔理我..唔同我講嘢..

冇你起身邊..

我覺得好痛苦..

{}`繼續愛我好嗎?0?:2007-11-25 12:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


charong 於 2007-11-25 07:48 PM 發表:
唔好咁啦...(.)(.)/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..而家都唔知點好..
Posted at 2007-11-26 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xdahwing 於 2007-11-25 07:12 PM 發表:
吾好甘啦 ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

盡量啦..@v@""
Posted at 2007-11-26 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]