今日番學好鳩悶囉..
死人ck鼠又四點半先放鳩我..
-V-" 死狗賤..
之後五點幾就同人出咗去海旁..
惠惠嬲撚咗我..
都唔知佢嬲乜..
同佢講嘢..
又唔應我望我..
-6-" 都唔知點..
之後起海旁WING完又去番商場到M嘢..