candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥阿樂`
♥傻痴`
. sτℓ♥pha... (StephanIE__)
t!Ns (l0vetin)
♥豆豆`
二奶菇 (elishali2)
♥阿靜`
♥佩佩`
★`阿達 ;] (edcloveyuki)
`★幽:P (babEja1)
Fine-Eye (siuv1)
siuRAIN (xiao_Rain)
`鱅MiηG² ;b (yyfong)
雪雪雪 (KatSiuChi)
KKY (TPKGAKKY)
♥fAt琳`
CWS``* (CICI68791917)
熊貓 (hksar)
∵°kai豪∴び (oo11oo)
♥彩玲`
每月文章

2007-12-17 分類: 未分類

死仆街ck鼠..

冇簽本簿咋ma..

又要人抄嘢..

抄完先落去搵肥琳..

同佢哋打咗陣排..

之後五點三同肥琳..信..嘉麟兄..出咗去..

行嚟行去..

遊花園咩..!?

行咗陣就去咗黃士心籃球隊到..

都好耐冇去過嚕..

開始有啲掛住以前既老師同fd..

番到去咩都唔同晒..

已經唔記得幾樓有啲乜..

一切都過去了..

可以時光倒流嗎..?!

掛念當日老師鬧我既時候..

昔日朋友仔既微笑..

而家已經忘記咗好多以前既嘢..

原來有時..

人真係要珍惜..

如果冇咗先嚟後悔..

就真係好遲好遲..

點解仲讀緊小學嗰時既我竟然想快啲讀完小學..!?

覺得自己真係好蠢..

好多fd升咗中學之後都冇晒影..

得番幾個係仲搵到..

唉.."

我發覺而家既自己失去咗好多嘢..

唔想再失去其他..

我唔想我呢生人有咁多遺憾..

我愛你哋哇=]

我既小學朋友仔..

肥古..雞蛋..誠..

仲有其他fd都係哇..

肥琳..仲有好多..

仲有..

1 ♥囍 SHUN"

肥琳-->我既我好姊妹..

我會好好珍惜你哋..

我愛死你哋@v@=]

/!|5201314"

{}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-17 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


信 於 2007-12-19 08:02 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charong 於 2007-12-19 07:54 PM 發表:
我突然諗到去黃士心...
先冇繼續遊花園咋...
係咪先...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有啲咁既事!?
乜唔係我提意既咩..?!
xDD"..
其實..
- -"
我都唔係太記得..
嘻*2..
Posted at 2007-12-19 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



信 於 2007-12-17 10:38 PM 發表:
好似係你帶我地遊花園--"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有啲咁既事咩..!?
冇計..
我都唔知你同肥琳想去邊..
咪帶你哋遊花園- -"..
Posted at 2007-12-18 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]