candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥fAt琳`
♥FisH;D (jusy_love520)
♥;欣2
♥蕙蕙`
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
卡蚊♥×. (carman_kaka)
iamming;-) (ywy221314)
- ★mingming;P (n93314441)
♥;阿君
♥邱邱`
-〝 ... (iloveyou1996)
♥;小棋
♥白蔡`
;) (iloveyouki)
♥8號`
♥醉仔`
♂B同學.﹏。 (bittersquas)
♥翠儀`
♥宛宛`
♥嘉晴`
每月文章

2007-12-19 分類: 未分類

屌*3..

死人ck馬騮..

今日又遲放..

what"s the fuck!?

放咗之後就打咗陣排..

之後就同信..肥琳..阿文出咗去..

過咗陣又搭車番屋企- -"

白白遲下又要番泰國了..

唔捨得阿哥哇..

T^T  去半年耶佢..

我會掛住你的唷..@v@

{}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-19 07:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


信 於 2007-12-19 08:17 PM 發表:
去泰國都好過我地係到悶--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

半年哇..
好耐耶..-v-
t^t 唔捨得阿哥哇..
@v@"  嗚..
Posted at 2007-12-20 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



信 於 2007-12-19 08:15 PM 發表:
去泰國做咩....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鬼知咩-v-
Posted at 2007-12-20 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



白菜__* 於 2007-12-19 08:08 PM 發表:
=0=" 俺到時走果陣....記得送機@0@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知老母比唔比..- -"
Posted at 2007-12-20 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]