|
|
| 2007-12-23 |
分類: 未分類 |
-0-" 好麻煩哇..
我呀"女麻"晨早打嚟叫春..
話我老竇琴日買嗰啲汽水同啤酒起雪櫃爆晒..
要我老竇過番去佢屋企搞番掂..
-v-" 順便搵埋我飲茶..
勁鳩無撚奈囉..
無端端比人摷醒..
勁鳩唔鋸..
搞到我超晏先番屋企..
又冇得傾電話..打機..
六點幾番到嚟..
食飯..
之後就打比肥琳同邱偉信了..
好掛住你哋哇..
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-23 10:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
信 於 2007-12-24 01:15 AM 發表:
|
網主回覆
@v@ 我都愛你哇.. Posted at 2007-12-24 12:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|