|
|
| 2007-12-24 |
分類: 未分類 |
今日晏晝同老母出咗去青衣城..
之後四點幾就番咗屋企..
今日平安夜哇..
冇陪到老公..
對唔住呀老公..
我愛你呀..
希望你唔好嬲我啦..
-V-" 平安夜..陪不到我最愛的你..對不起哇*
對不起哇老公*1000000000000000000000..
a_a" 聽日我可能陪到你..
- -" 是可能..
琳..
聽日你要嚟到哇..
我會掛住你的..
我冇忘記到白奶..
阿哥..
八個月哇..
我會掛住你的..
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-24 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
信 於 2007-12-24 07:52 PM 發表:
|
網主回覆
@v@ 我愛你哇老公.. Posted at 2007-12-25 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|