|
|
| 2007-12-25 |
分類: 未分類 |
@v@ 今日聖誕節哇..
肥琳嚟咗我屋企..
之後邱偉信晏啲都過咗嚟..
今日終於見到佢了..
好掛住你哋哇..xDD"..
今日去咗涌美嗰便煲煙..
老公好好人哇..
比錢我買煙..
xdd"
聖誕快樂哇..
大家..
今日過得開心嗎!?
好掛住老公仔耶..
今日去完涌美去青怡..
遊花園..
之後肥琳飲嘢..
- -" 噴咗出嚟..
之後又去咗郭怡雅..
邱偉信打籃球..
肥琳用佢部機影我..
超無奈囉..
屌*3..
影完又唔鳩剷..
頂*..
之後肥琳上番我屋企食嘢..
信就走咗..
食完嘢之後打咗陣機就送肥琳去車站搭車..
之後同佢兩個傾電話又比老母屌..
唉..
得撚晒..
冇嘢好講囉..
都唔鳩知鬧乜撚嘢..
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-25 10:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
麟 於 2007-12-25 11:33 PM 發表:
唉.................................
|
網主回覆
唉什麼..
有嘢就講..
有屁就放.. Posted at 2007-12-26 02:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
麟 於 2007-12-25 11:32 PM 發表:
|
網主回覆
- -" 好唔撚覺啵.. Posted at 2007-12-26 02:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
信 於 2007-12-25 11:26 PM 發表:
不嬲都咁好人.嘻^^ 聖誕快樂呀. 我 愛 你..老婆^^
|
網主回覆
聖誕快樂耶..
我愛你哇老公.. Posted at 2007-12-26 02:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|