candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥醉仔`
Fine-Eye (siuv1)
♥FisH;D (jusy_love520)
♥KK. (Maggie_ngok)
♥莫琪`
CWS``* (CICI68791917)
♥;娃2
MMY:) (kaikaicc)
;) (iloveyouki)
♥蕙蕙`
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
♥♥♥♥♥ (chriskit999)
∵°kai豪∴び (oo11oo)
- ★mingming;P (n93314441)
♥嘉晴`
啊威 (pk_520pk)
♥柔柔`
♥翠儀`
♥8號`
每月文章

2007-12-27 分類: 未分類

超掛住老公囉..
雖然應承咗佢..
佢唔打比我既話..
我就唔介..
但係超想囉..
今日差d介咗..
好彩肥琳鬧醒我..
不愧係我既好姊妹哇..
今日好似過咗好耐咁..
由佢去大陸嗰刻..
我好似過咗n年咁耐哇..
今日哇..
超唔開心囉..
其實我真係好想聽到老公把聲嫁..
但係..
我又驚唔捨得..
-v-" 嗚*222222222222222222222222222..
老公..
你係我既挈愛..
我愛你..
我好驚嗰個夢會成真哇..
t^t 好想跳樓死呀..
屌*3..
希望老公係聽日番啦..
唉..
超想見到佢..

{}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-27 07:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


aR 霆 於 2007-12-28 06:26 PM 發表:
留個傻cm比你吧^^""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

霆霆呀哥哇..
好好人耶..
多謝阿哥你的cm*../\/\
Posted at 2007-12-28 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



麟 於 2007-12-28 04:16 PM 發表:
你就好拉,有個咁好既邱偉信

我想同嗰個人1齊都冇可能啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁講法..
?_?" 你係咪想叫我幫你溝嗰位小姐
Posted at 2007-12-28 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鄒鄒 於 2007-12-27 09:32 PM 發表:
CMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係又嚟啵..
Posted at 2007-12-28 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~傻琳~ 於 2007-12-27 07:24 PM 發表:
唔好唔開心啦...
唔好介呀...
唔係得邱偉信先會心痛...
我都會心痛嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@v@
知道了..
遵命..
xDD"..
好掛住佢哇..
Posted at 2007-12-27 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]