candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥潘潘`
♥KK. (Maggie_ngok)
♥;帥糖
`鱅MiηG² ;b (yyfong)
♥FisH;D (jusy_love520)
;) (iloveyouki)
♥宛宛`
♥;阿君
♂B同學.﹏。 (bittersquas)
♥;笨jaii
~海海~ (awaaaaa)
♥莫琪`
♥fAt琳`
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
CWS``* (CICI68791917)
wing (lily2210)
siuRAIN (xiao_Rain)
二奶菇 (elishali2)
♥彩玲`
♥君姮`
每月文章

2007-12-28 分類: 未分類

今日晏晝同老母..
仲有個..女人出咗去食飯..
肥琳就同我sms..
佢話我知..
老公又聽日先番囉..
睇到嗰下..
勁撚想介囉..
屌*3..
嗰時勁嬲..
之後又繼續食嘢..
食完又同人去搭地鐵..
番到葵芳嗰時..
嗰個人又同我老母行咗陣葵芳..
我自己搭車番屋企..
番到去..
第一樣..
上msn..搵肥琳..
老公又上咗..
又傾咗陣..
傾完之後..
就緊係打機啦..
一日又係咁過..
好掛住老公囉真係..
勁撚想攬鳩佢囉..(說笑)
xDD"
屌你老母臭閪..
-v-" 都戇撚鳩鳩..
我愛你呀老公..

{}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-28 08:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


= =混血兒= = 於 2007-12-29 06:09 PM 發表:
如果唔好人,我點知你會唔會叫
你"老公"同你一齊打我嫁!!!!!
死都扮好人啦............= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知你好好人既..
xDD"..
Posted at 2007-12-29 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siiukaii 於 2007-12-28 08:39 PM 發表:
家姐`!cM送到黎喇 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

捨得嚟啦..!?
衰妹..
呢幾排都唔見你..
搵你又搵唔到- -"
Posted at 2007-12-28 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



= =混血兒= = 於 2007-12-28 08:34 PM 發表:
cMCm.............= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

軒..
你好好人哇真係..
Posted at 2007-12-28 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]