|
|
| 2007-12-29 |
分類: 未分類 |
今日肥琳上咗我屋企..
打咗陣機..
之後我換衫陪佢去m記..
換咗超耐..
去完之後..
就去咗籃球場到等老公..
之後老公又比錢買煙..
買完..
去青怡搵嘉麟兄..
今日肥琳整親哇..
超慘..
洗傷口洗到佢叫..
勁心痛哇我..
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2007-12-29 10:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
痛死我啦.. >~<.. 不過有你既問候.. 都感覺唔到痛了..
|
網主回覆
@v@ 嗯..
你要快啲好番哇.. Posted at 2008-01-04 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
信 於 2007-12-30 09:40 PM 發表:
|
|
|
= =混血兒= = 於 2007-12-29 10:59 PM 發表:
CmcM.......................= ="
|
|