candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥嘉晴`
啊威 (pk_520pk)
♥;美雪
♥阿丸`
♥貝貝`
♥;欣2
二奶菇 (elishali2)
♥雪婷`
♥阿常`
♥小雨`
♥蕙蕙`
小鴨_♥`  (love_l0p0)
Fine-Eye (siuv1)
♥麥精`
yarmi. (dangbebev3v)
♥;紙jaii
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
♥嘉晴`
Viko (ada_66964892)
`★幽:P (babEja1)
每月文章

2008-01-12 分類: 未分類

死了..
肥琳嬲咗我..
我又唔知咩事..
我好想佢原諒我哇..
肥琳..
係咪我有咩激嬲你..?!
講比我知..
起碼我會改..
對唔住哇肥琳..

今日起咗身..
食咗啲嘢..
就溫書..
-6-我竟然會溫書..
但係溫緊書既同一時間..
我都掛住緊老公..
同埋一路都諗緊..
點解肥琳會嬲我..
但係諗極又諗唔到..
-v-"記性真係唔好..
我希望肥琳親口話番比我知..
我亦都希望佢會接受我既道歉..
嗚*1000000000000000000000.."
如果佢以後都唔理我..
咁我寧願跳樓死好過..(這是真的)..
唔係威脅..
晏些少..
我溫完書..
上咗msn..
同佢講對唔住..
我問佢咩事..
-6-點解會嬲我..
佢話而家冇乜嘢..
但係我而家仲係覺好想知點解..
我好想知咩事..

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-01-12 01:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


乂混血兒乂 於 2008-01-12 07:18 PM 發表:
cmcm.......
你真係好.....
你有個咁好既"老公"錫你.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

卡*..
咁你咪快啲搵番個老婆鍚..
xDD"
Posted at 2008-01-13 02:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



信 於 2008-01-12 01:34 PM 發表:
我一定會幫你問到佢點解為止.唔洗膽心..老婆.唔好跳樓呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

閘住..- -
自殺一定選唔會跳樓啦..
血漿同腦漿爆晒出嚟(嘔中..")
Posted at 2008-01-13 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yukichan1997 於 2008-01-12 01:22 PM 發表:
good~c0m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@v@
Posted at 2008-01-12 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]