|
|
| 2008-01-19 |
分類: 未分類 |
今日..
晨早樓樓..
十一點幾..
打比肥琳..
之後博比老公..
傾咗陣..
勁撚無奈..
肥琳呀嫲問佢係咪同我傾..
又話我係"害人精"
真係..
未起身比人話..
真係興到我哇..
狂話我..
都痴撚線..- -
好想打人..
之後晏些少..
係咁狂打比啲FD..
問佢哋出唔出街..
終於比我搵到個啦..
就係阿琪了..
之後洗頭沖涼..吹頭..
換埋衫..
搞到三點過啲先出到門口..
十二點半整到三點- -
真係第一次咋我..
做乜都做到世咁耐..
之後出到去..
等咗陣..
打埋比阿妹佩佩..
叫埋佢出嚟..
之後狂M嘢..
十幾樣..
戒指都M咗五,六隻..
狂M..- -
戇鳩的..
又頭飾..
M咗啲比肥琳同阿琪..
之後晏啲阿琪搭車走..
老公就過咗嚟搵我..
買咗包冰威去公園到煲..
煲咗陣佢就走了..
比老母屌到化..
因為又要佢等我- -
KA*2../
=V="之後就同老母搭車番屋企
就食嘢..
卡*
飽飽*
嘻"
呢排積極減肥..
因為真係肥咗好多..
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-01-19 09:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
細怡 於 2008-01-20 12:58 PM 發表:
CMCM..你M野技術真係高超...服左你
|
網主回覆
唔夠其他人勁- - Posted at 2008-01-20 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
琪; 於 2008-01-19 10:20 PM 發表:
CM喇; yu姐m野醉勁喇;系咪先 = =!
|
網主回覆
ka*2...唔洗客氣 Posted at 2008-01-20 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR 霆 於 2008-01-19 10:03 PM 發表:
細妹...ar哥黎留cm比你了""^^
|
網主回覆
@v@霆霆阿哥..
你終於來了..
xDD"
好掛住你.. Posted at 2008-01-20 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
信 於 2008-01-19 09:31 PM 發表:
cmcm..走個陣.冇人陪.自己一個超悶囉
|
網主回覆
成包煙你煲晒啦- -
-6-唔洗留番比我..?! Posted at 2008-01-19 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|