|
|
| 2008-02-13 |
分類: 未分類 |
*V*今日起屋企冇嘢做
起到慪塵哇
-333-"冇人理我..
PUPUPU*
>v<"聽日又番學例
明天2"|4唷
情人節都要番學
唔想番- -
番去把撚咩
<56"呢幾日抄嘢抄死我
何仲廉你個死老訓
........屌撚你呀
罰乜撚嘢抄/?!
"戇撚鳩鳩
痴膠花嫁....
唔撚想番去
番到去[][]
日日唔係留堂就補課
想早啲放
玩下都唔撚得
忍夠啦
呢間咁既學校
食玻璃中嫁
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-02-13 10:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
信 於 2008-02-14 07:28 PM 發表:
我有理你呀...老婆
|
網主回覆
哦* Posted at 2008-02-15 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|