|
|
| 2008-05-01 |
分類: 未分類 |
T^T心酸失意
冇人明白我
=v="我點解會介手
都冇人知-3-
冇人明白我
............唉"/3\
唔開心...
我係橫蠻<33"
-6-我自己知
t^t
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-05-01 09:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
信 於 2008-05-08 10:00 PM 發表:
可必呢.......
|
|
|
佩;'] 於 2008-05-02 09:07 PM 發表:
做咩介手丫家姐-__________- 吾好甘傻啦/3\
|
|