|
|
| 2008-06-01 |
分類: 未分類 |
今日冇嘢做......
晏啲同咗老母出去
去咗荃灣
好悶=]
好無聊-_____-
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-04 08:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
信 於 2008-06-04 09:16 PM 發表:
對唔住哇..老婆..成日激嬲你..以後唔會啦..
|
網主回覆
@0@你次次都咁講=[
至幣講咗等於冇講.....
咁不如唔好講-_______- Posted at 2008-06-06 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|