今日食完飯 又要上去七樓罰企=[ 好痛苦-x- 好彩放學冇老師留jaa.... a_a之後老公今日氹我 叫我唔好嬲0.0 佢送我番屋企....... -w-搭車嗰時...... /_\我講得幾句嘢 *0*之後.... 夜晚就冇乜嘢