|
|
| 2008-06-20 |
分類: 未分類 |
今日起學校
傻惠比咗隻公仔我
佢好似原本唔知送比邊個
之後唔記得做乜就送咗比我
當下年生日禮物-x-
晏晝同咗佩佩去葵芳
佩佩送咗條刻名頸鍊比我
@v@生日禮物嚟架
買咗條熱褲同件衫@v@
期間同佩佩去咗煲煙
六點幾同老母同佩佩去食嘢
有次去廁所煲煙
我游下游下
唔小心撞到個男仔-_____-
我完全冇睇路
之後我係咁say s[]r
佢就係咁同我講唔緊要-2-
食嘢之前行過
見到好多人
聽到好似有人吹雞- -
開片0.0
好多龜佬........
好多人比人捉>v<
去食嘢嗰時
又係有一班人比人捉
啲人起到圍觀- -
-2-阻鬼住條路
食完嘢又行多咗陣
行完就走番屋企
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-20 10:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sai yi 於 2008-06-20 10:45 PM 發表:
攰死呀.. 買野可以揀甘耐-,- 俾你吹脤
|
網主回覆
呵>v<
話明行街嘛-3-
緊係慢慢睇xD" Posted at 2008-06-21 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|