candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥潘潘`
♥阿樂`
♥菊燕`
- ★mingming;P (n93314441)
♥雪婷`
卡蚊♥×. (carman_kaka)
♥貝貝`
. (chi_0504)
` 希SiuHei` (ah_HEiv)
♥;紀2
♥;帥糖
t!Ns (l0vetin)
♥fAt琳`
♥月怡`
雪麗 (myshirley903)
♥;美雪
♥阿嘉`
啊威 (pk_520pk)
CWS``* (CICI68791917)
莛 (TAMMY2007)
每月文章

2008-06-23 分類: 未分類

今日八點幾醒咗
起張床到hea
hea到九點幾先肯起身
個頭又好痛-2-
痛到我訓唔到
起咗身之後
摷部手機
摷到開咗之後
收到個訊息
就係阿文sd比我
我打咗比佢
我問佢幾點sd比我
佢話零晨兩點-3-
嗰時我都訓咗n世啦
之後阿文叫我陪佢去葵芳
過咗陣
我就沖涼洗頭
起我準備吹頭既時候
老公咁啱打比我
之後我落街去到車站
打比老公
我話佢有少少煩想打佢t^t
我講下笑咋嘛-x-
去到葵芳地鐵站等文.....
肥琳打比我
話比我知老公sd訊息比佢
話我成日同其他人出街
幾時先輪到佢-^-
之後唉......
佢話分手
之後我再訊息比佢
佢話係.....>v<
之後一路同阿文行-0-
我一路黑晒塊面-v-
間唔中又喊陣
......唉=[
今日唔係幾開心
行咗半粒幾鐘都唔知有冇
佢就去咗基基屋企
我冇去到
大約兩點七......
我自己搭車番屋企
番到屋企樓下
我都仲有sd訊息比老公
之後冇應到我
我係咁sd爆佢機- -
佢終於覆咗我一句=x=
"你想我點呀."
令到我好無奈
係咁喊/口\
之後晏啲又唔知做乜
講下講下
佢又問我肯唔肯同佢起番埋一齊
但係我又應承咗
期間講咗啲乜我就唔太記得
總之今日一句講晒
冇開心過
今日係咁喊
其實今次都唔係第一次
今次已經第二次了
佢今日仲要講咗兩次分
好撚無奈-x-
再有第三次我都唔知我會點.\/.
好撚火囉
講分嗰時又唔撚理我感受
間唔中一次小事就散
散得多感情會淡
我而家都好唔撚知點
我終於明白到
原來有時有啲嘢
付出太多
只會白白付出
係冇回報>v<
擺咁多感情最後都係心傷-^-
.........唉
我發覺而家個心比人傷得太多
好似冇晒感覺-.-"
我都唔知自己打緊乜
屌超唔開心囉=口=
........心撚淡
我唔想再因為啲小事
而再同老公嘈
呢幾排成日都嘈
初初一齊都唔係咁
過咗咁耐先係咁
我想開開心心
唔係想傷心>v<
希望唔會再係咁啦.....

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-24 06:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]