|
|
| 2008-06-24 |
分類: 未分類 |
>v<今日番學
又要4:00放啦
好無奈囉啦今日- -
我第一個小息
同傻惠,,糕糕,,欣
肥琳佢哋幾個
落咗小食部
我同欣,,琳,,惠打排
夠鐘上番去
番到上去
見到班主任起到
一入到去
就比人罰企
罰20分鐘
-______-攰
隻腳係咁抽筋=x=
企企下@@
阿sir派卷
........唉
都唔知今年會唔會留班tim架
成績唔掂a"a
之後第二個小息
打鐘嗰時
行埋去張凳到
我咁啱比個網kick到
失重心撞咗埋去
膝頭紅撚晒=口=
-3-好痛呀
撞到過咗陣
好快紅晒- -
-____-超無奈喎
痛到就算行到都唔算行
超赤囉撞完=2=
之後慢慢行番上去
一陣之後冇咁紅
但係撞嗰個位少少腫>v<
再過多一陣
腫嗰個位冇乜點紅- -
不過都仲係腫a_a"
今日放學等咗陣唔見老公
我就同阿欣走咗
去到車站
好耐都冇車- -
之後糕糕見到我哋
行咗過嚟
三個一齊傾@v@
傾咗陣......
之後終於有架車嚟啦
好多人-0-
多得我睇完o咀-____-
但係最後都上咗車
都唔知個司機唔知點渣車-v-
搞到我唔小心撞到人
又冇位坐喎
我番到屋企之後
發覺膝頭腫咗嗰個位
t^t瘀咗
直到而家呢一刻
瘀得愈黎愈勁-^-
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-24 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝你唷.v.阿妹 Posted at 2008-06-27 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sai yi 於 2008-06-26 07:23 PM 發表:
cmcm 幫你CM啦`.
|
網主回覆
好的好的@v@
kaka* Posted at 2008-06-27 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝@v@ Posted at 2008-06-27 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR 霆 於 2008-06-24 09:13 PM 發表:
cmcm""細妹開心返點吧
|
網主回覆
好的好的@v@ Posted at 2008-06-25 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|