candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
siuRAIN (xiao_Rain)
♥醉仔`
`鱅MiηG² ;b (yyfong)
♥阿娜`
熊貓 (hksar)
小鴨_♥`  (love_l0p0)
♥君姮`
♥FisH;D (jusy_love520)
`★幽:P (babEja1)
wing (lily2210)
♥翠儀`
♥;魅
♥;小棋
♥嘉晴`
Viko (ada_66964892)
KKY (TPKGAKKY)
♥醉仔`
♥雪婷`
♥;阿君
每月文章

2008-06-24 分類: 未分類

>v<今日番學
又要4:00放啦
好無奈囉啦今日- -
我第一個小息
同傻惠,,糕糕,,欣
肥琳佢哋幾個
落咗小食部
我同欣,,琳,,惠打排
夠鐘上番去
番到上去
見到班主任起到
一入到去
就比人罰企
罰20分鐘
-______-攰
隻腳係咁抽筋=x=
企企下@@
阿sir派卷
........唉
都唔知今年會唔會留班tim架
成績唔掂a"a
之後第二個小息
打鐘嗰時
行埋去張凳到
我咁啱比個網kick到
失重心撞咗埋去
膝頭紅撚晒=口=
-3-好痛呀
撞到過咗陣
好快紅晒- -
-____-超無奈喎
痛到就算行到都唔算行
超赤囉撞完=2=
之後慢慢行番上去
一陣之後冇咁紅
但係撞嗰個位少少腫>v<
再過多一陣
腫嗰個位冇乜點紅- -
不過都仲係腫a_a"
今日放學等咗陣唔見老公
我就同阿欣走咗
去到車站
好耐都冇車- -
之後糕糕見到我哋
行咗過嚟
三個一齊傾@v@
傾咗陣......
之後終於有架車嚟啦
好多人-0-
多得我睇完o咀-____-
但係最後都上咗車
都唔知個司機唔知點渣車-v-
搞到我唔小心撞到人
又冇位坐喎
我番到屋企之後
發覺膝頭腫咗嗰個位
t^t瘀咗
直到而家呢一刻
瘀得愈黎愈勁-^-

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-24 08:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


kwan0613 於 2008-06-27 08:49 AM 發表:
CM .___.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝你唷.v.阿妹
Posted at 2008-06-27 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sai yi 於 2008-06-26 07:23 PM 發表:
cmcm
幫你CM啦`.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好的好的@v@
kaka*
Posted at 2008-06-27 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovebee_ 於 2008-06-25 07:46 PM 發表:
路過`
cm 4 u`xd._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝@v@
Posted at 2008-06-27 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR 霆 於 2008-06-24 09:13 PM 發表:
cmcm""細妹開心返點吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好的好的@v@
Posted at 2008-06-25 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]