candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
KKY (TPKGAKKY)
 -    瑞熙... (kaka5208)
♥jimmy`
`♥yan.baby♥ (s051035325)
t!Ns (l0vetin)
♥阿施`
♥傻惠`
CWS``* (CICI68791917)
♥FisH;D (jusy_love520)
siuRAIN (xiao_Rain)
> ... (luck_boy)
♣-{ 毅`! (leotmn715)
蘇兒<3 (z0el0vE23)
~海海~ (awaaaaa)
♥柔柔`
cHriSty (C_CSH)
♥澀仔`
wing (lily2210)
`★幽:P (babEja1)
♥;阿璇
每月文章

2008-06-27 分類: 未分類

今日我九點幾醒咗
但係慪到十一點幾先起身
之後我一起身
就開手機同電腦
點知我一上
阿欣就即刻add我
我仲以為佢會遲過我起身
所以先慪到咁遲起
我十二點幾到先沖涼洗頭
我未沖完-3-
佢已經上到嚟
之後沖完打咗陣機
打完機同老母同欣睇碟
睇嗰時有啲驚!___!
今日佢嚟........
我又同佢啤@v@
好耐冇同佢一齊飲酒
特登約定今日同阿欣啤啤佢
ka*2
睇完又係打機^______^
阿欣都玩唷a"a
老公今日發燒咧>v<
=^=搞到我好擔心
好彩佢有睇醫生
都唔知佢有冇準時食藥~"~
佢要快啲好番呀>___<
今日阿欣都好似以前咁
起我屋企食埋飯<33"
八點幾走嗰時走._.
條友少少醉-x-
我同佢落街好似兩個癲婆
係咁嘈係咁笑xD"
=x=之後同咗佢落m記
我哋去m記去廁所
影咗幾幅相@v@
之後又走去惠康
諗住買多兩罐啤架嘛~"~
點知個收銀勁串咀.\/.
佢話:[你哋夠十八歲未!?]
我:[夠啦]
佢話:[唔該出示身份證]
欣:[冇帶]
條友話:[咁唔賣得比你哋]
之後好無奈咁走咗a_a
條八婆咁串咀.\"/.
............著撚咗燈
之後阿欣番屋企
我都番了@v@
番咗屋企之後
個頭無端端又痛-v-
仲好掛住老公
唔知佢有冇唔舒服>v<
=^=佢明知自己發燒
都仲落街踢波-^-
都唔諗下我擔心=____=

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-06-27 10:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


衰仔 於 2008-06-29 12:52 PM 發表:
妹子~好la cm下你la~今次唔知打咩~下次先打野la~成日飲酒都唔叫我~嬲呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>v<呵
Posted at 2008-07-01 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]