妖-______- 今日十二點九先放呀-x- 補課0.0 成日都補t^t 自己啲時間冇晒-^- 我哋點幾先走 阿欣去咗我屋企 去咗煲咗陣煙 之後佢就走咗嚕 夜晚臨訓教嗰時同老公嘈咗幾句=v= 搞到我幾咁擔心=^= 之後又流咗幾滴眼淚-^- 喊咗兩次-v-" 唔開心-2- 我完全訓唔著>v< 係咁諗係咁諗0.0 諗到就嚟痴晒線-____-