|
|
| 2008-07-04 |
分類: 未分類 |
今日又起屋企慪
不過屋企整嘢
上咗人哋屋企到
今日唔多開心
我發覺老公冇以前咁關心我
佢就連應承咗我既嘢都完全唔記得了
我想佢了解我多啲
搵我多啲
理下我多啲
關心下我多啲>v<
只要佢做到我就唔嬲架啦-x-
今日晏晝老公去咗打機
我以後都唔管佢.\/.
我挑-______-
今日想喊t33t
因為好唔開心
總之你一日未改好我都繼續嬲~"~
諗起以前一齊幾咁開心-v-
以前唔會鬧交
我諗緊會唔會係咪散多而感情淡咗呢!?
不過應該冇掛!?-_____-
-3-我仲好肯定我好愛佢
我愛你呀老公
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-07-05 11:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好耐冇上黎cm喇;] 吾好吾開心喇.有咩事都有我地丫嘛` 妹`
|
網主回覆
@v@嗯 Posted at 2008-07-06 11:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝v3v Posted at 2008-07-06 11:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|