今日早會,,個個丁爸爸係咪on嫁-,-
由特首選舉講到貧富宴,,再講到麵包,,
自己1個可以講足30分鐘,,
成個班主任課比佢講哂>口<
中史>>今日好眼訓A_A
ENG>>QUIZ,,全對^^"
覺得歐陽今日好似友善左-3-
V.A.x2>>整個個唔知咩咩立體,,
不過傾計多過乜,,笑死了=]
MATHS>>派番QUIZ,,今次係廢>3<
HIST>>小丸子只係講帶唔帶書既問題已經講左半堂-3-
睇我下冊個本書,,笑死了XD
CHINx2>>第1堂對WS,,好在無讀我個篇文姐-X-
之後第2堂說話,,雖然喉嚨唔舒服,,不過後尾都係補講了-W-
其實我自己1路講,,都係爆想笑-W-
同埋樹希比人話係[[懶人]]果陣,,我都係爆笑=]
總知今日中文堂係笑死左啦XDDDDDD"
放學,,本來講緊某人,,樹希爆左句[[xx]]出黎,,
馬上見到xx,,希話[[胃痛全消]]-M-
之後搭15 wif琳、宜、希=]
不過希都係好想搭98A咁喎@W@
搭到去差唔多欣明個位,,居然見到xx係98A,,又笑死左XD
係景林行行下,,又見到xx,,宜話跟住佢行,,
行行下醒起個道係[[不能經過之地]],,所以照番本來路線返HM=]
|