成日都係HM到HEA,,
做左陣HW就喪玩電腦,,
1係同人msn,,1係就整閃字-3-"
5點,,KAI俊+傑打上黎叫我落去拎禮物,,
擾攘左1陣都係落去,,
痴線嫁,,不過好多謝佢地>V<"
超得意既KERORO坐墊,,
遲d擺上相簿,,係KAI大人叫的-3-"
7點出左去MK,,我表姐今日結婚,,
去到道樓下超肚餓,,食左碗麵再上去,,
上到去已經8點3,,但8點半個陣先開場,,
我地個台本身應該有12個人,,點知得8個,,
後尾無啦啦係第2道插左3個人入黎,,
呢次真係超有火藥味,,人未黎齊就影相,,
影相個個人都叫左勁多次話要多d笑容-0-"
男方個面睇相等等都好興奮,,
我地女方個面居然全場靜哂-3-"
差唔多成12點先返到去T3T




|