ICAN>>Ms Cho無返,變左莊sir上,
呢堂原來係講ICAN,我仲以為係溫書天-3-
Maths>>無咩野,又計下數咁
ISx2>>對番之前中文作業d野,
之後莊sir又講左1大段野,無端端又講到週記XDDD
Engx2>>對番之前d poofreading,錯哂-3-
CHIN>>係道抄問答,咁口試點-0-
GEOG>>自由溫習
放學無咩野……
唔該!你好煩呃!
成日係道懶係野咁,你估你自己係咩呃!
一日到黑,$sir$sir$sir……
你唔煩,我都厭啦!
有時玩既,講幾聲$樹彤都無咩所謂,
但你1日起碼講10幾20次,你知唔知你好低能呃!
P.S.唔該唔好問我上面話緊邊個,THZ=]
|