[詩]想之地
candy3201
暱稱: 詩華XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
年三十食團年飯?我寧願...
唉~病左啦
悶死啦 ~
又考試啦 !!!超大壓力...
yeah!!!
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 13 日  星期六   陰天


年三十食團年飯?我寧願唔食啊 ! 不屑 分類: 未分類

今日超唔happy 囉!

食團年飯可以食到甘o既,鬧膠o既!'

我真係唔知你地想點囉,

我唔出聲唔代表我好鐘意,冇任何不滿囉

你地一唔鐘意,就穩我地d细o既發洩,鬧,比面色我體!

我真係超憎呢種生活囉!

咩事啊你地!

我都唔知你地想點 !

煩! 煩! 煩!

 

請留cm

 

 

 






訪客留言 (返回 candy3201 的日誌)


bckly55699 於 2010-03-23 07:00 PM 發表:
-3-勁內冇見你打qooza~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sankilau 於 2010-02-21 05:44 PM 發表:
唔想團年飯就唔好食lo~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abandonYou 於 2010-02-14 04:48 PM 發表:
`comm3nt!
`新年&情人節快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX !  你都係啦
Posted at 2010-02-14 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bckly55699 於 2010-02-13 11:01 PM 發表:
cm for you
年三十都係到鬧膠咁初一886
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好 !
Posted at 2010-02-14 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]