| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
去左mk行街街  |
分類: 未分類 |
今日so happy^^
同左我個朋友去街街豬^^
仲識左兩個靚女tim^^
今日係我大好日子呀(@_@)
呵呵xd係我同您幾第一日4.7
永遠只love傻包一個
|
|
|
菠蘿包 於 2009-04-08 11:38 PM 發表:
=.= 點解打完~會小左D野呢~ =3= 我當然講真架喇~如果我講大話既話~唔洗等你嬲死我~我過馬路都比車~車死先~
|
|
|
菠蘿包 於 2009-04-08 11:21 PM 發表:
>3傻豬~~
|
|
|
CHONG FAI 於 2009-04-08 09:42 PM 發表:
我黎左啦... 開心嗎??!hehee...=]
|
網主回覆
超開心囉^__^
呵呵xd
Thx Cm Posted at 2009-04-08 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx''Cm'' Posted at 2009-04-08 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
菠蘿包 於 2009-04-07 11:45 PM 發表:
我都永遠只愛你一個~
|
網主回覆
係咩真嫁-.-...
唔好謂大話呀''><''
我會嬲死您嫁 Posted at 2009-04-08 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|