下個星期3就係本小姐生日啦!!!
呵呵....超其待囉*v*
好開心呀..老公話下星期請假陪我呀!!!
好想快d到下個星期~~~老公最低錫^^
咀咀卜~~~
ha~...我d 朋友就,,,今個星期5同我...去唱k.等等....
好其待呀!!!今年係我過得最開心嫁一個生日...
有男朋友同我過..又有朋友同我過0v0
526我愛您呀^v^