candy526
暱稱: ╳×°﹏CaNdy ''糖糖豬''
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日啦-v-
仲有一日...
等待...
28/12.. ocean park=...
聖誕去左尖咀行=]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 173
今日人氣: 2
累積人氣: 2561
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


~老公~ 愉快 分類: 未分類

haha~

今日係學校放假嫁最後一日~

今日唔洗返工xd..又可以同老公豬行街街啦^^

超開心呢xd

ha~打返前幾日嫁野-0-..

我琴日冇返工呀><因為好累呢-.-

唔想返><..我係超級大懶g(c_c)~呵呵呵~

老公送左d野比我呀xd我勁鍾意囉0_0哈哈

影左相相比您地see下啦xd




訪客留言 (返回 candy526 的日誌)


chocolate524 於 2009-04-19 11:55 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



豬仔包 於 2009-04-18 10:38 PM 發表:
都係GA
呵呵~~
因為我係你忠實 FANS

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呵呵xd><
係咩><...我e加先知道您係我忠實FaNs a_a
Posted at 2009-04-19 09:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



豬仔包 於 2009-04-17 11:29 PM 發表:
今日做咩唔打BLOG呀
掛死我...XP

雞尾包識我?
咁做個朋友啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呵呵><
有幾掛先??冇啦啦又會掛住我囉= =
唔通您鍾意我??係咪呀?!係嫁唔怕講xd
我都係想知道姐^^
Yo~Yo~點解咁多包Cm比我-.-
Posted at 2009-04-18 10:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雞尾包 於 2009-04-17 11:24 PM 發表:
邊個係豬仔包
=.=
留個言可以想點
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Ha~Ha~..
咩叫做留言可以想點??唔明bor><
Posted at 2009-04-18 10:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



菠蘿包 於 2009-04-17 12:05 PM 發表:
咁老婆對我咁好~又細心~又識哄人~~~~
果種 幸福既感覺 已然係冇得形容~~~~
啜~~~~~~~~~~卜~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



菠蘿包 於 2009-04-17 01:45 AM 發表:
to ~~~ 雞尾包~
想要自己買~~~~
黎完個 豬仔包 ~又黎多個 雞尾包~想點~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



雞尾包 於 2009-04-16 10:39 PM 發表:
貴野喎
羡慕死離啦
如果有人送我就啦
勁想要囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 呵呵~..
冇人會送比您嫁bor...
我仲要您送返我轉頭xd
記住送比我呀xdd
Posted at 2009-04-17 07:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



菠蘿包 於 2009-04-16 10:28 PM 發表:
同你一齊好幸福 >v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係咪真嫁老公?_?
唔好哄得我咁開心>3<
您同我一起又幾幸福呀??講黎聽下xd??
Posted at 2009-04-17 07:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



菠蘿包 於 2009-04-16 10:27 PM 發表:
老婆鐘意就得喇~~~ >3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我鍾意呀><
ha~好鍾意呢xd
Posted at 2009-04-17 07:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaBy_xdd_bo 於 2009-04-16 04:38 PM 發表:
CM,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx   Cm'''
Posted at 2009-04-17 07:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]