| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
一星期返一日-.-  |
分類: 未分類 |
ha~我今個星期返左一日學-.-...
因為eye整到~..so返唔到學-.-..
好辛苦呢xd...see左e生...
有好多eye藥水要(的)~.....煩呢~
|
|
|
菠蘿包 於 2009-04-24 11:19 PM 發表:
又係你呀 冇禮貌~冇責任感 既人~~
|
|
|
豬仔包 於 2009-04-24 11:17 PM 發表:
唔好要靚唔要命
|
網主回覆
悠話我....雖然您講嫁事實好岩聽-.-..
但係..我唔鍾意您話我唔比您話我c_c Posted at 2009-04-25 10:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
菠蘿包 於 2009-04-24 08:15 PM 發表:
衰豬~~~ 睇你下次仲敢唔敢~~~!!! 多d休息喇~~ 不過你有事~老公都心痛>
|
網主回覆
我會嫁啦xd Posted at 2009-04-25 10:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|