今日..
集隊..唉..
1~2:數學教緊個課都係..好累呢..
3~4:中文做作文,派測驗..
5~6:英文都係作文..
7~9:ATE畫番上次個d la...
放學因上堂問題就留係課室..罰企,miss係咁罵罵罵..好累呢企到..哈,不過都做左好多功課:)
留到5點20左右就得la
咁就番去lu
又一日的番學生活..
完..88=] 今日好累累累..