今日.
早會完左..ms leung話咩以後唔好望窗..唉..望都唔得,咁望咩呀..= =
1~2:中文聆聽測驗..ok la
數學教個d明明地la
3~4:科學派番測驗..唉..又唔ok,8分今次仲衰到..改正都做死人la
5~6:英文writing test..睇黎又唔得la=(
7~9:普通話教書..
通識教書.
中史都係教書..
完左..等到4點兩個班主任都冇黎..所以走哂..
同cc佢地行去m記到食下野咁..換左隻公仔咁..
食完就同cc洛去買野..但冇錢就上去拿..cc洛番黎..lala就話黃cc同洋仔都走左..
所以我地買完都走..
cc走左...我就到lala去觀塘廣場買d野..
就番去lu!
完..88=]
|