今日..
早上番到去..
1~2:中文教番個課..冇咩咁..又遲放=(
3~4:數學都一d又新d的野..明明地..
5~6:通識教書..做唔到張工作紙..
英文講書咁..
7~9:生教阿sir講左d野咁就睇片..今次又分組la
班主任堂講家長日幾點..我係..12點30..
唉..miss leung係咁話我最近好好好好呆..但佢都只係早上同放學睇到..點可話我呆滯呢..唔明
見家長係見佢佢一定係咁話我好呆好呆..好煩..f.2個陣佢冇咁煩的..=(
放學同小賢走lu!
完..88=]