今日..
好凍呢番學個陣..
1~2:科學到實驗室上..做實驗,但好悶..
3~4:中史教書..阿sir個情緒好大起伏,跟住又冇左..超好笑=]
5~6:數學教有理化同化簡個d..
英文有黎左個新阿sir教oral..佢仲話自問自己好好..= =
7~9:通識教書...唉..都唔知點做個工作紙..
科技..唉..整唔哂個身體..=(
放學班主任話要我地洛去禮堂玩埋d野先走得..唉..悶..
到走個陣,搵唔到洋仔佢地就走先lu!
完..88=]
聽日就係旅行日la!ya=]