今日..
番到學..
1~2:數學又再次坐到另一個位..又test...唉..
3~4:中文教書..要寫作..
5~6:普通話讀書做書咁..
音樂今次又黎聽另一首歌..阿sir好陶醉在他自己唱歌..- -
7~9:通識講書..今次幾好的我..唔睇書=]
科學都係講書咁..冇咩點..
英文講newspaper..比功課..
ya,今日miss leung冇番唔哂留..
番到屋企冇奈到5點幾左右出去交收個銀包..
但交收完先知個銀包有點問題..但我睇個陣冇問題..唔知係唔係個個人場我拿錢換左..唉.. 次次都係咁的..=(
完..88=]
|