今早搭車番到學校..
1~2:數學教書..加測..
3~4:英文教書..測聆聽..
5~6:電腦做野..唉..好煩,做個d...
7:中文教書..
8~9:科學去實驗室..做音叉,好好玩呢= ]
放學就要留係課室做埋張工作紙..唉..打d男仔打到隻錶爛左..唉...喊左出黎..
交埋d野,就去搵歐sr,但阿sir話佢做野做到就死咁..唔得閒..
走個陣就同cc,洋仔,錢怡走..哈,去左買雞蛋仔,食左就好番la心情:)
番到屋企就冇野好做la!完..88= ]