今早同媽洛到樓下食早餐...但媽食左lu先前,唉...過左冇奈就同媽吵架..跟住媽放低d錢就走左...
番到屋企..就又冇野lu!
到左12點幾就搭車去到北角同人交收件t恤..
交收完就搭車去9龍灣睇下買咩比阿媽做母親節禮物..睇到..但諗下諗下就都係唔買住..
番到屋企就冇野好做la!完..88= ]
送上愛上你 mv:
= ]