今早因仲發緊燒..阿媽唔比我番..但我精神都ok的...
跟住就喉嚨痛...講唔到野..
唉..食野都冇咩胃口咁..辛苦>.<
依加冇咩喉嚨痛..講野ok,但就好累(如果講好多野)
係屋企好悶...又唔出得去..番唔到學,好悶呀
完..88
仲辛苦中..