今日係屋企食左d野..
下午就搭車去到藍田買銀包,哈,好得意的= ]happy..
跟住就搭車番教會..今日唔哂去禮堂呢..
唉..去到個陣,課室一個人都冇..經過的人都係咁望我..恐怖
到左2點機就有人la!哈,嘉寶媽請我地食cake 呢= ]
今日我地同利希米合家..開頭介紹左後,就玩一個遊戲,再睇衰鬼上帝2...睇左90min..好好睇+食野..
睇完祈禱完就走la!去交camp錢..哈,交哂la!= ]
番到屋企就冇野做LA~完..88
post:
=]