今早同嘉莉番到學校...食左個湯麵..
1~2:中文做騰文...
中史教書..就測驗la!>.<
3~4:數學教書..但我就有d呆呆地咁..哈= ]
5~6:體育本要出去上..但就留係學校..哈,我換左夏季呢!教踢足球,踢呀踢..唉..我不停比d蚊襲擊,咬得超多的,又癢又痛= (
7~8:英文對野..唉..又oral=(
9:普通話教書..
放學就同cc佢地走..同cc去到士多舖買左d野..買完就番屋企la!
唉..電腦壞左,要今日先打到..=( 電腦只聽得歌呢!....
完..88= ]