今日食左野..
12點左右就同嘉莉行去淘大買野...
行左冇奈..就搵到個間舖頭la!買完就去左德福行一行..
行完就行番去牛頭角la!
番到屋企冇奈就同阿媽出去油麻地的數碼港廣場換領一d野..個到好多人排隊呢!
拿完野因數碼港個到冇野好行..
就行路去女人街..其實我唔係幾識得行去的..
所以就一直行呀行,睇左d野..
就再行..哈,去到潮流特區睇睇...
睇到一件我一直想要的開心樣衫...哈,有我的size呢,買la!點知要$98....但唔可話唔要的呢..
就咁,阿媽就出住錢幫我買..阿媽話叫我自己用$50增值百達通...幫我出一半錢..happy= ]
去到女人街就行,睇la!
行完..打算走..但又去左一個地方:朗亳坊
我地再行..去睇星座館..睇下有冇阿媽的星座...
但搵唔到..阿媽又話唔哂搵la!走吧..
就睇埋d野走...搭車番到牛頭角,阿媽比$100我去增值百達通,件衫就送比我,超超超超happy呀= ]
番到屋企就休息到6點我就同阿媽,阿姐去附近食煲仔飯..食完阿姐就去溫書...而我就同阿媽去佳寶睇一睇就番屋企la!
完..88
post相:

|