今日下午同媽去M記食...
跟住就去裕民商場影相,因要拿回鄉証..
影完..阿姐走左..我就同媽去cd舖買羅志祥個隻碟打算預祝姐入大學...= ] $118的,哈= ]
番到屋企就試隻碟有冇問題,點知...係冇的,哈= ]
到2點3點幾左右就同洋仔,阿晴係玉蓮台到兜黎兜去..唉...比d男仔玩死la!而且第4座的後樓梯又恐怖,最唔鐘意去架la!
後來..我地去左m記食野..哈,我又食左個新地la!
食完..阿晴就走..得番我同洋仔..我地冇咩地方好去就係牛頭角到兜黎兜去..
到6點幾就走...番到屋企就冇野好做...唉...今日同一個fd吵架..但冇野la依加...
唉..今日好火...
但我的壞脾氣要改一改呢....完...88
影左相:
=]
|