好嬲呀>.<
今日呀我個同學佢畫我個樣黎串我呀.........
果條百痴婆又幫住佢woo..
食左屎咁ga..真係好黑人憎呀
好想打死佢
你聽日放幾點呀?
我聽日學結他呀,學完打比你ok...?
想我開心就培我放學啦!!
好想打條肥婆呀