| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 2008-04-26 |
分類: 未分類 |
唉 ,,*]
無乜心機
自從件事到左丫潔比人問話個陣
已經唔想再留係度
今日. .仲要整單咁既野出黎
如果件事搞到下年d1年班 ,,d家長好唔好意思丫
0k!依家b班d人大哂既啦,,,唔洗理其他人既意見囉可
如果準備係夠既話,,係唔洗驚d成績唔掂
今日丫潔同丫柔都搞到咁,,做fd既 ..又點樣開心丫
日日冇乜心機,,係度諗佢地兩條友
諗起佢地兩個,,又諗返起班0n膠仔 ,,同e班d女
愈黎愈冇心機,,1日件事仲未完 ,,1日都係冇心機
好似媽子咁講,,
件事搞到咁 ,, 黃生1定唔會就咁算
話哂都係1件影響校譽,,校風既事
d報紙都未免作大左丫,,谷成績 = =''
就算之前係尼班有幾開心既事都好 ,,1單咁既野,足以del哂d開心事
我諗,,丫潔係譚sir同李老師既心目中
1定令佢地好失望,,唉
都無乜心機,,打bl0g啦,,
想搵人傾下計,,傾野計下都好丫
再唔係既,,傾電話啦下
因為真係冇乜心機
,,周媽 ,,msn有野講丫
肥謙爺爺 ,,你1日都唔講你鍾意邊個丫ma
你唔洗旨意我會同你講
- - - - -
0k! 你唔鍾意我個班出貓
你都唔可以咁講我個班...我地都係人
我地唔須要你既歧視,,
我知你叻啦,,你勁,,全級第1 ..咁又點 ?!
讀書叻,,就唔係要歧視人
我地班既事 ,,唔須要由你呢1個咁''關心人地班''既人理我地
***我地6a班 ,,唔洗由你地6b,,6c,,6d,6e班既人去理
如果你話你自己擔心升中既野,,咁我地咪要憂個天幾時趺落黎?!
其他班都有人出貓 ,,只不過係冇25仔講出黎
如果你話某班既話,,不如直接d ,,講6a啦
唔洗暗中係度講 ,,
|
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
| 2008-04-25 |
分類: 未分類 |
**今日勁爆嬲囉咩事
1返到去,,聽到青bb媽媽話J.J爆哂出貓D人出黎
之後問雞澤知唔知邊個爆佢出黎,,佢話知
之後咪話佢d兄弟都幾好人嫁w0
上到去,,係度等等等,,等到譚sir黎先入去囉
之後到譚sir堂,,冇得上P.E,,要用a4紙寫邊個有出到貓
咁我就寫左le0,,講真,,le0仲出得過份啦
佢考數個陣,,佢拎柔份卷既其中1張丫,,我冇可能唔寫落去囉咩事
之後丫潔話佢寫左健,,斌,同LE0,,柔就乜都無寫
then就上堂啦,,點知李老師同潔講::由e加開始你唔係班長
之後我勁嬲囉咩事,,,第1))如果唔係班友係度告我地出貓,,潔洗無班長做?!
我勁爆嬲,,,
0k!你地要玩丫ma,,我地樂意奉陪 ,,我睇下尼2個月你點屈
之後丫潔比黃生叫左去601,,嗌之前le0同潔講,,叫佢講大話
我咪話囉::我地行得正,,企得正,,唔洗講大話嫁
之後潔要去601啦,,我咪話囉,,佢地咁中意爆丫ma,,你知道邊個就爆啦
小完息...先知丫潔仲未返,,超驚佢有咩事
點知佢返黎,,佢話佢喊過,,我超擔心佢條友丫 ,,
之後問佢發生左d咩事,,佢話黃生問佢有冇出到,,佢話無
之後黃生叫佢講真心話,,佢講左啦
點知黃生話好多人都寫我同潔囉,,唔該,,我無做過,,唔好屈尻我
佢問::咁關唔關黃麗彤事,,潔話唔關
之後柔比人嗌左過去601啦,,點知佢又係喊完返黎
之後張逸麟仲話,,丫sir人地喊丫,,仲咩唔安慰下人丫,,
唔該,,唔知多得邊個先至搞到咁呢可?!
點知佢話要可能會記缺點囉咩事 !!
之後閃人啦,,閃左去4樓,,又話唔重考囉唔該!!
我心諗,,1定係b班d家長係度話啦 ,,佢地肯定係驚自己啲仔女d分數會差左嫁w0
如果學校唔係為左b班,,我地洗無得重考?! ,,
無左個30幾個學生+家長既意願,,放棄左百幾個學生既諗法?!
**我無1d咁既同學+朋友
連自己友都可以出賣,,,最憎呢種人
想有個美好既回憶,,都唔得,,我唉
你地咪屈飽佢囉,,點解我無做到,,就屈我?!
我呢次我靠我自己嫁
如果我真係有做到既話,,我d成績就唔會同潔相差咁大啦?!
如果你地仲要覺得我係有做到既話,,我無野好講
我淨係知道,,我讀呢班,,讀得好唔開心
由上年到依家都係1樣 |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 233 | »
|