| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 6 日 星期日  |
| 2008-04-06 |
分類: 未分類 |
****相相相相相 黎lA
  <<近排既我
<<比人鬧緊,,<好ka!既動作
 <<我同丫ba無變過個樣,,<哥n我 <<食西瓜皮<個樣好奸,s0比家人叫奸奸
 <<唔知做咩<同幾年前家姐合照,,個咀想點
 <<bb個陣<bb個陣,,尼張似d
<<唔知比邊個教壞,,影相成 日做呢d動作
<孖邊妹哇@@,,比較少有地孖邊xD
<<我最中意就係呢張啦
睇完啦,,係唔係大部分都唔似我呢
但睇緊既你唔好誤會,,呢個真係我黎嫁
雖然真係唔係幾似樣
先生n小姐,,我up相up15分中
睇到都比個cM我丫,,唔該哂
- - - - - - - - - - - - - - -- - -
琴日同肥謙哥哥玩CAM
玩左陣返房打機,,點知打打下,,部電話係度震,,嚇鬼死我
之後佢係度玩電話,,,話要噪醒我
佢玩左1,2次之後,,話膠,,唔玩
咁咪唔玩囉,,訓教,,點知我就估唔到佢係講大話,,佢唔夠喉
佢就打左9次電話想噪醒我,,但係我教左震機同靜音xD
噪唔醒我,,不過琴日都幾早訓下
星期6日應該3點幾訓,,
琴晚1點9熜機,,2點30訓
記得丫,,cM丫
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 2008-04-05 |
分類: 未分類 |
*4/5
改下顏色先~~
今日去左淘大開戶口...點知帶漏野,,
s0,,去左拎遮仔銀包,,
拎完左左陣街,,本身我想買3既
但係又唔想曬錢,,咪唔買囉
之後返屋企,,同人玩左陣cam,,就溫書
溫左陣又去左玩,,玩完就食,,
之後黎黎去去都係咁,,,
本身等到520位比周晴...點知唔得= =
竟然比速龍拎走左
好悶
睇怕,,我要下下下星期先會up相上黎
我要考好尼個試!! 不過衰在懶呢.....
算聽日溫書
睇黎都要限制自己上網既時間
再係咁,,我1定沉迷落去,,唔會溫書嫁-33-
我怕,,我會太大壓力,,會喊
差唔多次次都係咁,次次考試前幾日1定會喊 |
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 233 | »
|