MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 39
累積人氣: 18449
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


2008-03-29 分類: 未分類

*27/3

 今日12點幾起左身- -

 開左msN同丫潔傾左陣

 佢話悶w0,,,咪話出唔出街,,

 咁岩,,老母係樂華打牌

 咪同佢講出淘大,,睇佢出唔出

 之後又傾左陣電話,,傾完落街買m記返上去食

 之後又話有條友又話想去,,咪3人會議囉 =\/=

 傾傾下,,變左我同個條友傾,,,

 2點幾到出門口,,落到街無耐就有車,,1o分中到9龍灣

 點知丫潔唔信我w0,,(咁又係,,係慈雲山,,邊有可能1o分中到丫,,但真係1o分中到丫)

 到左,,又要等佢,,等左成5分中,,先等到佢

 行左陣淘大,,點知呢,,佢1路行1路講黎柱銘d野

 超唔倨條友囉,,當初又話因為我煩s0同丫潔散,,

 依家又話唔捨得,,(兩條友都係)

 算啦,,我比埋今次佢,,如果黎柱銘仲係好似之前咁hurt丫潔呢,,

 睇下我會點對佢,,,,xdddd{奸笑kakakaka}

 之後又講返佢某個網上丫哥(丫中)想媾我單野啦

 丫中::丫妹,,個個靚女邊個黎嫁,,(下,,靚女,,@@)

 丫潔:;我個beSt fD丫,,做咩丫,,想媾佢丫

 丫中:;係丫係丫,,

 丫潔::我幫你丫,,,呀哥

 咁之後就講返今日啦

 丫中:;我想見條女丫,,

 丫潔::車,,我仲唸住比你見下佢T!M(哇,,你肯我都唔肯啦)

 之後想上megab0x,,但丫潔老母唔比-/\-

 s0上左德福食野,,咁孤令令2條友悶嫁ma,,

 咪call人落黎囉,,咁咪call 肥謙哥哥囉

 點知,,佢補緊習,我真係xyz佢丫

 之後無理到佢,,丫潔請雪糕食*V*

 食完又去返淘大,,,玩左陣,,係時候上樂華,,

 搵到丫媽之後就上丫爺hM,,點知丫爺聽唔到,,冇門入,

 等左陣` 哇,,,呢個時候,,丫豪返黎啦,,我終於有門入啦

 入左去無耐,,就拎左個足球落街玩

 玩左陣,,又返丫爺到HEA左陣,,

 同佢地玩爆丸- ___ -

 玩完食飯,,,食完,,,又入房玩左陣,,

 之後又出返黎,,之後搵肥謙哥哥

 比佢地兩條友睇到我SD咩,,我火都黎

 我同佢地講,,,你再睇,,我就唔比你地玩

 咁丫豪就無睇啦,,相反丫熙就繼續睇,,,

 丫豪係我堂細佬,細我1年,,丫熙就小1,,,

 我超炆丫,,最後,,丫爺叫佢地去沖涼,,

 咁丫熙當眾除褲,,仲要係我面前走黎走去

 我咪話囉,,你係唔係想我影你相丫?!

 之後3嬸話,,洗唔洗同你剪左佢丫?!

 之後佢都唔聽就走左去沖涼LU

 咁無耐佢地就出黎啦,,咁丫豪同丫熙都未著好3同褲,,點知丫熙就開左門出黎

 通街走,,丫豪就即刻用條褲遮住自己

 之後都係咁既啦,,,,,,

 夠中落去搵老母LU,,丫爺帶我落去,,因為個陣已經都唔早10點30

 落到去,,點知有兩條飛仔係度食煙,,

 之後落到商場2樓又見返個兩條飛仔,,,

 之後返到屋企,,小魚黎左,,

 仲係度訓,,,咁我就開MSN啦,,點知今日同我傾個條友ADD左我

 咁我就同佢傾左陣,,佢叫我sd張相比佢,,咪sd囉,,

 點知佢又係住慈雲山嫁w0,,,

 佢話我係唔係好小訓,,個樣好殘(不嬲都殘嫁啦,,,,,= =)

 之後又睇到我隻眼有d野,,問我天生定點

 哇,,唔係下fa,,咁都睇到

 之後我問返佢拎相啦`咁本身佢張相係個卡通黎既

 咁之後佢話有個油字就係佢,,過左無耐佢就轉返佢張相

 我咪話囉,,你唔係話有個油字個個係你咩,,都無既xd

 傾傾下問我有冇仔,,又問我幾高,,

 之後就訓教lu,,,zzzzZzzzz



2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


2008-03-25 分類: 未分類

 唉!

 真的想死掉,,去找嫲嫲喔

 很想介手,,很想自殺,,很想大哭一場

 為什麼會這樣?!

 我真的想離開世界上的煩惱

 去一個只有歡樂的地方

 很怪,,想哭的時候,,卻哭不出來

 潔,,一起哭吧

 因為嫲嫲,,因為家人

 我很想做到最好,,但,,為什麼只會講1些,,對我增加壓力的說話?!

 面對現在臨臨種種的問題

 很想把它們DEL

 我記得在醫院,應成了嫲嫲

 一定要努力讀書,,但我做不到

 2年前的生日,,我記得姐夫在 SMS說過

 丫彤,,你又大1歲啦,,

 記得比心機讀好d書,,大個教思思讀書

 但現在,,我連見思思的機會很少,,至從新年後都沒有再看見她

 更何況,,我連讀書的心,,也沒有,,

 又如何教導思思讀書呢?

 最後,我都是忍不住,,哭了出來,,