| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| 2008-03-14 |
分類: 未分類 |
找到1個正網喔
就是之前p0st上來的網址喲
我sd左比丫潔
點知佢都話係丫
之後我睇d cm啦™
睇到1個係咁講
我地玩MSN, SMS果陣,
點解唔主動add你,
因為反而係想你地主動add=0=
******************************
這是最中的!
有些男生真是笨得好比一只豬
即使上線了都不找那個女生
他也不知道那女生已等了他好久
哇,,尼個真係超級中丫
睇睇下,有個男仔留cm話咩唔日日問佢野
係想比d空間佢
咁中意比空間佢丫,,你不如同佢分手,,咁樣丫,,大擺空間啦,,on居
話留空間個d,,簡直就係唔肯認自己有錯個d人
唉,,,潔又喊啦
真係好唔忍心睇住自己個fD日日夜夜為左條仔而喊丫
咁大件事都唔同我講
喊咁多做咩喎?!,,就算我呢埋係房都唔會喊咁耐啦
個條仔又唔係特別好
尼d仔,,出過去搵條仲好既啦
佢話佢唔識拍拖,,咁你又拍
統統都係藉口黎嫁渣
話唔會受個條女,,係真實丫,,你受唔受,,丫潔都唔知啦
好彩丫潔仲有條,,唔係既話,,丫潔咪悶死
之前丫潔同我講個d咩,,::有仔係好d嫁,,至少有人會關心你丫
快d搵返個啦!!
有仔先算啦我,,有周晴同你係度,,我已經好滿足嫁啦
唉,,可能有仔真係好d啦,,但我知道,,冇仔個結果1定會開心過失戀個d人
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 2008-03-13 |
分類: 未分類 |
- 頂,,家姐真係要同姐夫離婚
- 仲要聽日簽紙
- 討厭尼個衰家姐
- 婚又係你話結既,,分又係你話離既
- 唔明姐夫有咩唔好囉
- 唔通要好似你個條仔咁咩
- 總之,,我就好討厭我家姐同佢條仔
- 因為明知我家姐有老公都追佢
- 因為明知自己有老公,,仲要受佢
- 家陣日日唔係屋k,,1個禮拜,,差唔多日日都係唔企
- 你要尼個家黎做咩姐!!
- 唔好要啦,,要個條仔啦
- 你咁中意條仔,,你快d搬返出去丫
- 唔好霸住我間房d位丫
- 本身我間房d位夠用嫁,,因為你無啦啦搬返返黎,,搞到我冇位用
- 尼個家唔係你開既酒店丫
- 一係返到黎,,就換件3,,沖個涼未出街囉
- 你有當過尼個係你個hm丫
- 你有冇理到你個女思思丫
- 佢今年得2歲渣,,丫爺仲係度嫁
- 好,,丫嫲1唔係度,,你就做d咁既事
- 你係唔中意姐夫既,,好心你唔好曬時間啦
- 好,,就睇下你,,到丫爺唔係度個陣,
- 我睇下你有咩事整出黎
- 第時你同你條仔結左婚,,生埋仔
- 唔洗指意我對佢地好丫!!
- 你條仔d屋企人唔得閒,,就算丫媽幫你都唔洗指意我幫你湊仔
- 你個妹我,,黃麗彤講既
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - c u t I t - - - - - - -
- 仲有丫,,黎柱銘好心你就對丫潔好d啦
- 開口埋口都要講住個條女
- 你唔講唔洗死既
- 丫潔問個條女點,,你又答哂出黎
- 咩個條女kiss你,,又咩唔知邊個送唔知邊個返屋k
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=252061&fpage=2
- 我覺得有咁多樣,,你分分中淨係做到2樣囉 |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 233 | »
|