| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 2008-03-09 |
分類: 未分類 |
- 囧,,失敗左
- 明明我想唔想打尼個blog,,開腥架個陣
- 無啦啦又想打返呢個blog,,唉,,太失敗啦我 /口\
- 不過好hapi,,becAuse 4月可以日日同丫潔返學丫 =D
 
- 講返琴日s!n,,因為琴日ok多野做
3月8日 -V-''
- 今日去德愛面試
- s0琴晚聽老母講早訓左,,,(天::有幾早訓丫你,,未又係11點先訓 -33-)
- 今朝成8點幾9點起身
- 跟住老母同老豆去買野,,丫哥係hm睇住我
- 之後落街食大家樂,,落街之前...巨肥無啦啦add我,,以為d咩啦
- 點知又係講埋d廢話,,orz
- 食完仲要陪老母買花,,買完,,去買返學鞋
- 因為我個對返學校已經比我整爛左,,丫媽都吹我唔脹
- 買完返去,,就打左陣機,,1點幾就沖涼同整野啦
- 整野,,落街,,行過去德愛,,(超近丫,,hm對面就係啦)
- 入到去,,超多人l0r,,但等左10幾分中先得
- 之後上房啦,,咁就2個人一齊入一間房,,
- 之後個miz叫我地同對方自我介紹,,介紹完就會比張paper
- 睇完之後就問你野,,衰左1題,,,,呢part全部都要講英文
- 之後再到第2個classr00m啦,,單對單
- 入到去,,糗左,,><'',,佢話唔洗講英文
- 之後問我野啦,,緊張到爆丫,,問我咩點解你會中意呢間sch,,
- 等等個d啦,,
- 面試完,,超口渴丫!! 立即飛返hm飲水
- 返到去,,又要換3,,因為丫嫲同祖先上位,,要去拜佢地
- 咁去到九龍塘,,哇,,超令丫d屋,,超大囉唔該
- 去到啦,,見到d姑媽們同個個{敏}表姐,,仲有多日都唔見既家姐
- d姑媽又係度話啦,,又話唔早d整,,唔早d黎幫手
- 係度話我同我老母囉,,超黑人憎丫
- 之後我老豆同佢地講,,我今日要面試,,s0遲左黎
- 之後佢地又話啦,,面邊間丫,,德愛丫? 咁做job未要上我屋企等等啦
- 我未同我家姐講囉,,我入邊間關佢地咩事丫,,淨係識得嘈
- 又唔係入梗呢間,,之後我丫哥黎左啦,,問咩事
- 咪講返比佢聽囉,,佢又係咁講,,
- 我家姐拎左包糖出黎,,咁佢比我同丫哥食,,我丫哥就問係邊到買
- 係唔係o係佢條仔附近買,,佢話係,,,(我心唸,,算啦,,姐夫同家姐冇嫁啦)
- 整好d野啦,,就去上香啦,,同燒d野,,超多煙丫
- 咁之後走去拜山啦,,點知d姑媽話唔去b0r
- 我老母神咁早同佢地講左丫,,話去既啦,,之後又話唔去
- 玩野丫家陣!! .\ /.
- 拜完山,,咁就去丫爺個邊食飯啦
- 搭車個陣,,我就同丫媽個d坐上層,,老豆同丫爺就坐下層
- 咁我d嬲係老豆到,,咪落去拎囉,,咁我行到樓梯個陣,,仆親,,
- 痛,,T^T,,
- 食完飯走人
 
3月9日
- 今日悶爆我囉
- 一早就唔見老豆老母
- 之後拎左30蚊買M記食
- 食完睇電視
- 睇左一陣,,冇啦啦有人ADD我
- 有條友問我野,,我答左佢,,係度串我囉咩事
- 仲要用人個ac囉,,
- 唔夠我串,,係度講吹脹,,咩pk
- 我講膠佢又講,,
- 唔夠我串off左囉
- 妖佢老味啦,,仆街
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| 2008-03-07 |
分類: 未分類 |
- 今日超有心機睇返之前個百幾篇文,,-V-''
- 今日超無聊囉
- 今朝又同丫潔返學,,等完佢之後就去m記做功課-33-
- 之後又要返去sch,,點知見到雞澤,,我地快過佢行過馬路
- 但佢又快過我地返到學校
- 之後上堂好無聊
- 一路上上上上到lunch個陣,,即刻拎齊野落去1樓食飯
- 原來唔係班房食仲正囉,,食完就入去作文
- 好中意呢種feel,,1班人坐係同1張台到作文
- 搬左n咁多次d登囉,,
- 作作下,,係度玩誠實與大膽,,係度玩丫姣雯
- 一定要佢揀屎鋒,,雞澤同6號揀一個
- 係都要佢揀一個囉
- 擺撚哂野啦佢,,中意6號就6號啦
- 之後特登作慢d,,唔上李老師d堂,,@v@
- 上到去,,又要做野
- 之後最後個幾分中就去左潔個邊做野
- 無幾耐就小息啦,,咁無啦啦講起丫潔係黎太同梁太
- 咪問佢拎利是囉..點知無啦啦又講起鄭嫂呢個詞語囉
- 之後佢反轉頭問返我囉,,-V-''
- 之後6號話咩,,屎鋒,,無人應,,嗌屎忽你個窿
- 又係無人應,,咁丫斌去左6號個位到啦,,又係嗌屎忽你個窿啦
- 點知講到屎忽你,,就比J.J插佢個窿囉
- 笑爆我地,,
- 之後好悶好悶好悶,,
- 返到HM,,我開MSN啦
- 我打,,囧 ,,聽日要用英文面試 !! 淆中
- 點知,,有條友上左,,又跟住我寫,,死!死!死,,聽日去面試
- 我咪同佢講囉,,你仲咩跟我丫,,佢話::唔比咩(個條友就係----屎忽你個窿啦)
- 我::就係唔比,, 佢::你最勁啦==
- 我::梗係,,
- 之後1路串,,之後佢改左名
- 我問佢個名係唔係佢改既,,佢話::我話係你信唔信
- 我;;信,,竟然係咁,,睇唔出b0r
- 之後佢話:你太睇小我啦,,我咪話囉::咁你想點,,你想我睇大你 ,,你變大左,,變左怪獸嫁啦
- 我::你係怪獸,,咁邊個超人丫? ,, 佢::我係超人你係怪獸
- 我::怪獸呢家野,,梗係留返比22號啦 |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 233 | »
|