| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 2008-04-01 |
分類: 未分類 |
*4/1
今朝又早左起身,,事關今日同丫潔返學
1起身,,涼到你丫,,,
即刻著返條長fU,,
換完3,,落街,,下面落雨,,又唔想拎遮
咪唔開遮,,等左無耐有車,,
之後同潔返學啦
返到去做tSA,,做完就出去考說話
考完無野做,,之後就小息
咁就見到李sir啦,,叫丫潔去搵人,,
之後點知見到黃生,,佢話,,6a兩個女仔過1過黎
我心知不妙,,因為我條裙,,,,,,,,
佢話,,你地條友放左腳未,,條裙唔夠長丫,,要放丫
之後又話,,夾好d頭髮丫,,比多個夾你夾好d
佢又話,,下次每個夾收5毫子丫,,佢個樣笑死
點知返到去,,比班友笑我地兩個
27號仲離譜囉,,話黃生叫我地係唔比我地著冷3,,o哂
之後無無了了咁過左,,到左午膳小息
真係開心,,5號6號個d走左,,
得返JJ同丫斌係度,,之後同佢地係度跑黎跑去
又係度打黎打去,,,我打JJ 丫潔打丫斌
超好玩,,點知d e班風紀睇到我地跑咪話,,
唔好係班房跑丫,,我理鬼佢,,咪串佢囉..
話食完飯做下運動係好嫁,,,
我仲記得琴日第1個小息同丫潔串佢地,,
成日係度出出入入我地班房,,媾仔麼?
之後上堂,,無啦啦睇到6號係度整條t!e
我同丫健講,,之後又作野
話咩,,扑完野,,著返d3,,
丫健又話佢媾完1個又1個xD
笑爆!!!
最可惡就係5號個班友,,串我既媽子,,未死過麼,,
聽日你就知味道xDDDD
岩先同住慈雲山個個人傾mSn黎
佢話,,短裙,,我中意丫,,
之後我問佢關於古詩既野,,點知佢唔識囉咩事
之後仲要作多句,,女校d裙長又長,,維有短裙最吸引
超好笑囉~~
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 2008-03-31 |
分類: 未分類 |
*31/3
今日返學lU - -
又要見返個班咁既人(6A唔計女仔xD)
今朝為左唔遲到,,S06點半醒左,,
開水沖涼,,,沖完出去換裙,,我睇返條裙
2條都係短過膝頭,,咁無奈之下,著左比較長個條囉~
thEn,,,7點半落街,,點知7點9先上到車= =
等丫等,,等丫等,,返到sch已經差唔多集隊
之後又up廢話,,up完上堂
之後都勁無聊囉,,
到左小息,,周媽媽係台灣空運既手信過左黎啦xD
0K的,,後面仲寫左野,,之後又上堂
午膳個陣,,去左wC,,去完睇到謝老師
咪問丫潔問唔問謝老師歌詠拎第幾,,原來拎第1丫
之前我都唔信,,但我依家信哂,,(完來我低估左我地歌詠既能力 囧)
午膳個陣,,潔叫我過去雪個位到坐,,
過到去,,黃生黎左,,睇到1分中到
我已經心急到爆啦,,,之後出去倒野,,點知好黑仔比黃生睇到我件冷3
即刻啤住我
返到雪個位,,22號同張鄭梓鋒係度大大聲講我點解會坐左係個度
我咪即刻打張鄭梓鋒個背脊囉~~呵
點知佢報串同佢班fD講w0
我咪同丫潔講l0,,我家陣又唔係打唔起,,打佢洗唔洗問過佢丫
之後過左我個邊坐,,
過左陣,,姣雯同班友又唔知講d咩擺酒既野啦
之後咁岩miz梁黎左,,聽到
我地係度笑l0,,xD,,佢係度問,..邊個擺酒丫
我地係度指住姣雯
之後又閃人,,
返去丫潔個邊,,點知呢,,個個張鄭梓鋒先生又係個邊
佢又唔知講左d咩啦,,我咪又打多佢1拳囉
之後放學啦,,哎也也,,佢尼條友,,又同我改名,,
咩大壞蛋w0,,,之後又串佢啦
出到校門,,個條張鄭梓鋒呢,,用唔知邊個整既野扑我個頭
我咪拎佢隻手扑返佢自己個頭囉xD
/.________.\,,媽丫,,咁次已經係唔知第幾次唔見八達通嫁lA
最少起碼有5次,,
比個專題搞到我頭都暈丫,,,,
係係係,,仲有,,
上篇話有條友同我傾mSn,,又係住慈雲山
話住我對面,,我終於知道係邊啦
原來佢話慈華,,我心諗,,下,,慈華,,係邊丫
之後我上網搵地圖,,我知道係邊啦
原來佢冇講大廈呢兩隻字(不過講左,,我都係唔知嫁lA)
不過講真,,真係我對面b0,,
有可能見過佢t!m |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 233 | »
|